Nowe pieluszki

piątek, 3 kwietnia 2015
Mam wreszcie dwie pieluszki i woreczek od polskiej firmy Milovia. Po prostu je kocham! Są piękne :) Przyjechały chwilę temu, ale zamówienie zostało nieznacznie przekręcone, więc kurier dzisiaj dojechał z nowym.


Piękne są jeszcze Łowickie Ptaki z kogutkami, ale coraz ciężej je dostać. Ten i jeszcze inne cudne wzory poniżej.
Źródło: www.swiatpieluch.pl

Jedną pieluszkę mam z mikropolarem w środku, a drugą z membraną Coolmax. Na razie na tę drugą jest za zimno (używam z "suchą wkładką"), a w pełni przetestuję ją w lecie ;)

Zakupy robiłam w sklepie Bobomio i mogę go z czystym sumieniem polecić. Ceny są porównywalne z innymi sklepami, a przy zapisie na newsletter dostaje się rabat 5% na pierwsze zakupy, które można zamówić do paczkomatu (taniej niż kurier). Mi na koniec kompletowania koszyka wyświetliło, że proszek Nappy Fresh zniknął ze stanu (wyglądało, to jakby ktoś kupił ostatni, zanim ja zamknęłam koszyk), więc tylko napisałam o tym w komentarzu do zamówienia. Na drugi dzień rano zadzwoniła miła pani, przepraszając, że jest jakiś błąd w systemie, i informując, że jak zrobię przelew (z uwzględnieniem rabatu), to jeszcze mogę tę i inne rzeczy dorzucić do zamówienia. Jak się po doręczeniu okazało, że obie pieluszki są z mikropolarem w środku, a jedna miała być z Coolmaxem, to na drugi dzień był u mnie kurier i wymienił sztuka za sztukę (mimo że pierwsze zamówienie było zamówione do paczkomatu). Więc może nie bez przygód (jak się komuś śpieszy, to chyba warto zadzwonić, czy dany kolor/model na pewno jest, bo czasem być może system im świruje), ale obsługa jest świetna i za to sklep dostaje dużego plusa.

0 komentarze

Prześlij komentarz