Moje pierwsze książki: "Gdzieżeś ty bywał, czarny baranie" i "Stary niedźwiedź" (9M+)

czwartek, 1 października 2015
Skuszona sukcesem "Jadą. jadą misie" kupiłam ostatnio jeszcze trzy książeczki ze śpiewanej serii wydawnictwa Muchomor. Dwie z nich również ilustrowała lubiana przeze mnie Agnieszka Żelewska.


Mania bardzo je polubiła. Ja sama nie mogę się zdecydować, którą z nich lubię bardziej. Baran jest bardzo śmieszny za to niedźwiedź taki uroczy, wcale niestraszny, chociaż może troszeczkę, jak wyje ;)

Książeczki powiększają nasz repertuar śpiewany. Podobno babcia też śpiewa. Mój mąż wyjątkowo się cieszy z barana, bo przypomina mu odcinek "Miodowych lat" z dzieciństwa, kiedy to główni bohaterowie mieli brać udział w jakimś konkursie i przewijał się tam regularnie właśnie ten kawałek. A Tomek wraz z siostrą znał już go na pamięć, gdy program się skończył.




Chyba jednak niedźwiedź bardziej mi się podoba :)



Uwaga! Książka zmusza rodzica do wysiłku ;) Moje 14-stomiesięczna córka przynosi te książki, kładzie na kolanach, po czym markuje taniec, sugerując, żeby zacząć jej śpiewać.

Tytuł:  "Gdzieżeś ty bywał, czarny baranie" i "Stary niedźwiedź"
Autor: Agnieszka Żelewska (ilustrator)
Wydawnictwo: Muchomor
Rok wydania:
Wymiar: 15 cm x 15 cm
Liczba stron: 8
Strony: całokartonowe
Sugerowany przedział wiekowy: 4-7 (A "Jadą, jadą misie" był w 0-3, dziwne)
Mój przedział wiekowy: 9M+
Sugerowana cena wydawcy:10 zł
Można kupić od: 7-8 zł


0 komentarze

Prześlij komentarz