Różności - maj

czwartek, 25 maja 2017
03/05
Tata: "Ojej, założyłem Ci majtki w złą stronę"
Mania: "Taki gapcio jesteś!"

17/05 "Mamusiu, musisz tu umyć, bo wczoraj Lusia pobrudziła. Ja widziałam"

18/05 "Śpi babcia? Śpi?? Niemożliwe, że śpi. Jest dzień!"

18/05 Mania dorwała mój telefon. Zainstalowała mi... Dzienniczek migrenowy ;-)

18/05 Musiałam zostawić Manię z babcią, która jest po operacji. "Byłaś grzeczna dla babci?", pytam po. "Tak, jestem babci opiekunką".

19/05 Babcia odważyła się i wyszła z Manią z domu. Wstają z ławki, a Mania: "Poczekaj, wezmę ci siatkę!"


25/05
Babcia: "Zobacz, troszkę ci się spodnie podarły."
Mania: "A niektóre panie chodzą w podartych dżinsach."
Babcia: "Bo taka jest teraz moda."
Mania: "To ja też będę modna."

25/05
Mania: "Mamo, wylało się!"
Ja: "To masz chusteczkę i wytrzyj."
Mania: "Tylko, mamo, więcej nie rozlewaj!"
Ja: "Ale to ty rozlałaś, a nie ja!"
Mania: "Tak sobie tylko żartowałam."

25/05
Mania: "Śpiewam, żeby nie było ci smutno: Raz dwa trzy! ♩♩♩ Było sobie miasto i ulica czerwona! I był chłopiec!! I potrącił go samochód!!! I nie mógł chodzić i płakał!! I zrobił sobie krzywdę!!!"♩♩♩

0 komentarze

Prześlij komentarz